2011. április 14., csütörtök

Megérkeztünk :)

Úgy döntöttem mégis írok. :) Most úgyis itthon ülök,mert mosok. Időm mint a tenger.
Szóval vasárnap du. 4óra után megérkeztünk, nem mondhatom hogy problémamentes utazásunk volt. :D Azzal kezdődött,hogy reggelre kiderült,hogy Lencse taknyos de nagyonnnnnn. Reggelizni sem reggeliztek normálisan,Sári evett egy kicsit,Lencse semmit. Csak a banános tejet nyomták le. (ez később lesz fontos) Már szombaton megdumáltuk az Évivel,hogy vasárnap reggel felkelünk 6-kor,ő rögtön megy zuhanyozni,én meg addig lemegyek kávézni,és ha végzett akkor én is lezuhizok. A pakolást már este lezavartuk,reggel már csak 1-2 apróságot raktunk el. Különben szombaton nagyon nem csináltunk semmit. :D Pedig már előre mondta az Évi is,hogy húúúú mennyi dolgunk lesz. A végén meg kint ültünk a kertben,Évi szinezgette az új tervrajzot(lakás), Hanka rajzolt ,én meg körmöt lakkoztam. :D Mikor a törpék felkeltek,átmentünk a Pub-ba ebédelni,én pántos felsőben mentem,és mezitláb voltunk. Szuper idő volt,még színem is lett,na meg napallergiám is. :D
Lényeg,hogy a szombat nagyon jól telt. Vasárnap reggel összevakartuk a 3gyeriket :),és 3/4 9-kor elindultunk a reptérre. Lencse a taknyossága miatt elég nyügi volt. Egyszer hallom ,hogy büfizik egyet,hátranéztem és látom hogy jön vissza a banános tej. Na a végén fullra kihányta az egészet,ezért autópályán félreállni,hányást takarítani,átöltözteteni .....stb. Évi kikapta az egyik bőröndöt,ruhát keresett,addig én már próbáltam kiszedni a hányásból,de ketten elég gyorsan lezavartuk.:) Időben odaértünk a reptérre,de mire "becsekkoltunk" rendesen untuk a banánt.Hülye kérdések halmaza(hüüüülye easyjet!!!!!)................,utána gyorsan spuri wc-re,majd be a tranzitba(itt a szokásos szétpakolás),most az Évi csipogott be a Lencsével. Mindenünk szanaszét hevert,próbáltam összekotorni,mert a hátunk mögött torlódtak. Közben az Évinek végig kellett kostólgatni a babakajákat és a vizet,ez is biztonsági előírás. De végre bejutottunk a tranzitba. Ott rögtön megkellett etetni a kicsiket,Évi etetett,én ácsorogtam. Etetés után szereztünk kaját,és utána már szállhattunk fel a gépre. :( Velünk voltak a Hédiék-Hédi tanít a hétvégi magyar suliban- szóval 10-en voltunk,mert jött a Hédi,a Péter(Hédi férje),és a gyerekeik,Zita és Lilla. Plussz még ott volt a Bence,egy másik magyar kisfiú aki a Hédiékre volt bízva,mert jött a nagypapájához. Na és persze mi 5-en. :) Hédi irányításával jutottunk fel a gépre hamarabb,mint a tömeg. Nagyon király volt ahogy törte az utat a csipet csapatnak :D,és senki nem szólt be nekünk,csak néztek nagyokat. :D A repülőn is gáz volt,mert a kicsik vagy együtt ordítottak,vagy külön,de többnyire visítás volt. Ezt most nem ecsetelném,de az a lényeg hogy klassz volt végre megérkezni. :D
Hétfőre amúgy már Sári is taknyos lett,szóval úsznak a takonyban,de annyira nem rossz kedvűek szerencsére. :)...........................és már min.4 napja itthon vagyunk :) Hurrá! Hurrá! Hurrá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése