2011. április 7., csütörtök

Depresszióóóóóó

Nincs mit szépíteni a dolgon,az elmúlt egy hét cseppet depisen telt. :( Nagyon szotyoládé idő volt,az a tipikus érfelvágós (Emo-s :D ), hangulat. Ezt a trágya időt a kicsik sem élvezték,klasszisokkal többet nyűgösködtek,főleg Lencsebéka.Én pl. egyik nap minden átmenet nélkül elkezdtem sírni a bevásárló központ közepén,és alig tudtam visszafojtani,hogy ne zokogjak hangosan. Azt nem tudtam volna megmondani,hogy miért sírok. Egyszerűen csak úgy jött. Jó buli az ilyen. :) Nem volt már magneB6-om sem,mikor mondtam Évinek rögtön adott,az azért kicsit segít.  Lassan telt az időőőőőőőőoáoáoááááááá.......
Kedden megérkezett Canadaból az Évi nagynénje ,az Anna. Szegénykével ugyanúgy bevoltunk zárva,mert olyan szötymörgős (nemtom eldönteni,hogy essek rendesen,vagy ne essek ) idő volt. De tegnap végre a semmiből egyszercsak 22 fok lett. :D Jipijééééééééééé!
Éppen ezért reggel felkerekedtünk ,és elmentünk a szokásos(vendég hurcibáló) körök egyikére, Winchesterbe.:) Nem mondanám,hogy újdonságot jelentene bármelyikünknek is,de szeretjük. Nagyon helyes kisváros, 22fokban meg Hawaii!!!!!! :) Gabi elment dolgozni,Hanka suliba,és utána elindultunk. Még Winchesterben megetettük a törpéket a séta után,és elindultunk haza,mert álmosak voltak. De már ott megdumáltuk hogy , ha felkeltek akkor elmegyünk Southamptonba a WestQuay-be vásárolni. Az a röhej,hogy egy ilyen depis időszak után,már maga a tudat is feldobott,hogy du. is kiszabadulunk. :)
Csajok elaludtak, én főztem (nem jellemző,mert most főztem harmadszorra az elmúlt 6hétben :D ),kajáltunk,Hanek hazajött a suliból.................csajok felkeltek,és leléptünk. Nem mondanám hogy csendes vásárlás volt :D, de tény hogy mindannyian kaptunk mindent amit szerettünk volna,talán kicsit több dolgot is sikerült beszerezni. :D Enyhe csúszással,de sikerült alvásra hazaérni. Fürdetés ,fektetés, oszt ágyeszbugyesz.:)
Most meg tul.képpen már lassan kezdhetünk pakolászni,mert vasárnap megyünk haza. :) Szerencsére ezzel a huszonvalahány fokkal a kedvem is jobb,meg jó lesz hazamenni egy kicsit. :) Már nagyon várjuk az Évivel!!!!! :D Nincs annyi magneB6 és nyugtató tea,ami pótolhatná Magyaro.-ot, pontosabban a családot és a barátokat. :D

Nincs karikás ostorom,
Nem vagyok betyár és nem hordok bő gatyát.
A világ egyik legszebb és legnehezebb nyelvét beszélem.
És rajtam kívül még több millión értik ,hogy mire gondolok mikor azt mondom „Anyám tyúkja”.
Családnevem megelőzi a keresztnevemet és nem örülök ha a turisták összekeverik Budapestet Bukaresttel.
Büszkén gondolok Mátyásra az igazságosra, az anyák megmentőjére, Rodolfóra és Papp Lacira.
Szeretem a déli harangszót, az Erős Pistát, a sárga villamost, a mákos gubát.
Itt élek Európa szívében.
Vízilabdában mi vagyunk a császárok és igenis nálunk élnek a világ legszebb női. (és pasijai is :D , a szerk.)

Magyarország, én így szeretlek




Most kiugró jókedvvel búcsúzom egy időre. :) Otthonról írok majd. Legalábbis nem hinném,hogy itt nagyon lesz miről írnom,vagy akár energiám lesz-e rá. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése