2011. március 31., csütörtök

CSI : Chandlers Ford helyszínelők




Ma elvittem Hankát tornázni,és úgy volt hogy utána rögtön visszadobom a suliba fél 6-ra,mert suli buli lesz. Mikor hazaértem , gondoltam betolom a babakocsit a garázsba.............éééééés
Garázsajtó kinyit,babakocsit betol,és egeret felfedez :D :S bleeeeeeee.
Következő pillanatban ,behúzott nyakkal elkezdtem  vinnyogni az Évinek,hogy : " jajajajjjjj,egy döglött egér van a garázsban .Jajajajajjjjjj!" Nagyon izgatott lettem,hogy végre megvan az egyik kis köcsög. :D Persze nem bíztuk a véletlenre,ezért szétnéztünk hogy van-e még valahol. Az egyik egércsapdában volt valami fura,én már azt mondtam,hogy csak a doboz feliratát látjuk(kicsit átlátszó műanyag ),és nincs benne semmi. De Évi addig piszkálta míg kiderült,hogy az a "felirat" egy újabb egér :D. Na akkor bevonultam gumikesztyűkért és zacsiért. A gumikesztyű és a fotózgatásunk hozta ezt a helyszínelős ötletet. Évi hozott krétát,és körberajzolta az áldozatokat . :D Mi jól szórakoztunk az tuti. Még mondtam is,hogy : " Humorral jó elütni a minket ért súlyos traumák élét.....:D"
Azóta már millió ötlet beugrott mindkettőnknél,és sajnáljuk hogy kihagytuk. Bár Évikém az előbb feldobta,hogy végülis holnap még kiszedhetjük a kukából. :D Erre én:  " Exhumáljuk?!" :D Azt is megállapítottuk,hogy a kukát még egy hétig nem viszik el,szóval akár játszhatnánk is ,de neeeeeem. :D :D ;-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése