2011. március 6., vasárnap

Hankaságok :)



Hanka valószínűleg alvajáró,ill. inkább alvaülő :), ugyanis mint kiderült éjszaka többször felriad ,tacsakosra izzadva,de tul.képpen nincs magánál olyankor. Összevissza beszél,hol magyarul,hol angolul. Ma éjszaka azt mondta az Évinek,mikor Évi nyugtatta(éjszaka van,feküdjön le,ő ott van...stb.),hogy : "Annyira szeretném leírni azt amit most mondtál!" :D :D na az ilyen furaságokból is látszik, ő alszik olyankor,de azt mondja az Évi hogy látszik is rajta,mennyire nincs képben.:) ágyám mág a zuzáját nekije! :)
Komoly 5éves kiscsirkénk olyan dolgokról tud eszmecserézni a barátnőivel,hogy levegőt alig kaptam.:) Ülnek Hanka szobájában hárman,és nekem is bekellett mennem,mert megnézhetek egy előadást. Igazából játszottak,pl. székfoglalóst, szobrosat, és 'true or dare' -igazmondósat. Az egyik lány kérdezte Hankától,hogy van-e boyfriendje :D, elkezdett viccelődni,hogy a Ben(a szomszéd kutya),de tuti tetszik neki valaki a suliból. :) Később Hanka kérdezett ,és az igazmondást választotta a barátné,na a mi Hankánk gondolkodás nélkül bedobta a kérdést: " csókoltál már meg fiút?" :D Folyamatosan csak a pasik voltak terítéken,még azt is megbeszélték hogy nekik nem tetszik a szomszéd kisfiú,a Kyle. :D Én csak pislogtam,és persze leadtam a drótot a szülőknek. Na anya és apa is padlót fogtak :D, hogy mi vaaaan? ilyenekről beszélnek? Na akkor látszott hogy,ha Gabi tehetné akkor újra "divatba hozná" az erényövet,és már most lefoglalna 3 helyet egy zárdában. :D  Jó buli ha az embernek 3lánya van! :D
Ez ugyan nem Hankás sztori,de tényleg itt a tavasz,szépen süt a nap,ma már nem fáztam kint egy pulcsiban(na jó,ha pont napon voltam).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése