2011. március 15., kedd

Az elmúlt pár nap történései


Bocsesz,de mostanában estére mindig kidőltem. Bár egyszer elkezdtem írni,de belealudtam a közepébe. :) pénteken jött a Tamás(Évi egyik barátja),és ma megy haza,ezért hétvégén és hétfőn is császkáltunk. Szombaton Winchesterben voltunk, vasárnap Chichesterben, hétfőn Oxfordban. Oxfordban most voltam először,de naggggyyyon tetszett!!! Rögtön beújítottam egy újabb GAP kapucnis pulcsit és egy GAP pólót,mert 50 %-os Sale volt,még jó hogy nem hagyom ott. :D Nőböl vagyok,vagy mi a szösz! Most a törpék alszanak(ilyenkor de. nem szoktak amúgy aludni),mert ők is kifáradtak a 3aktív nap után,Hanek suliban van,Gabi melózik,Évi meg elvitte még Tamást vásárolni,utána meg reptér.
A kis háziállatainkról annyit,hogy napokig csend volt,majd tegnap reggel eszement kapirgálásról számoltak be az Éviék. A  patkányírtó bácsi azt mondta,hogy eleinte még aktívabbak lesznek,mert játszanak egy jót a kirakott játékokkal :D,és a mérget eldugják egy kis időre(mint a kutya),később megeszik és utána távoznak a patakhoz szomjukat oltani,és megdögleni. Azt nemtom,hogy a patkányok felfogták-e hogy ez a terv,és baromi rendes dolog lenne tőlük,ha tartanák magukat a megbeszéltekhez. :) Mindenesetre a patkányőrület Hankánál nem nagyon csitul. Este még jön a para,hogy jajjjjj mi van ha lejönnek a padlásról? Hiába mondjuk neki,hogy nincs patkány....................nem hiszi el.:D Nem is értem miért? :D :D Évinek viszont erről eszébe jutott ,hogy ő régen nagyon szeretett volna egy plüss patkányt, Remyt a Lecsó c. rajzfilmből,ezért azon agyal hogy rendel egy Jumbo Remyt :D. De kuuuurva drága ,mondtam hogy minek költeni,ha úgyis van saját kis patkány kolóniánk,biztos aranyosak ők is! Max. főzni nem tudnak,de ki nem sz*rja le. :D :D
Vasárnap elememben voltam,mert miután hazajöttünk Chichesterből,mindenki kidőlt, én meg kitaláltam hogy összehúzom a leveleket a kertben. Hanka is jött velem ,segített a drága sokat.:) Az első 10 perc útán rájöttem,hogy hülye ötlet volt tőlem,mert már akkor haldokoltunk Hankával,de megbeszéltük hogy nem hagyjuk félbe. Mondogatta is,hogy húúú de nehéz meló,de jól nyomjuk. :D Egyszer mondtam neki,hogy ne rázza már a fejünk fölött a seprűt,mert a dzsuva hullik a hajunkba,erre ő közli hogy nincs dzsuva. Én meg mondtam,hogy nézze meg a zoknimat,nekem is lekell vennem mielőtt bemegyünk,mert annyitra koszos lett. Erre Hanka : " Hááááát mert csizmában kellett volna kijönni kisfiam! " :D :D De ezt olyan pofával mondja,mintha ő lenne 32éves én meg 5. Szorgosan szedte össze a leveleket,amiket én összehúztam egy kupacba,közben benem állt a szája :D (mint mindig),de ritka jókat röhögtem rajta!
Ja,most az egyik este azon röhögtünk testületileg,hogy vacsora közben megszólalt a mosógép(lejárt és sípol,de baromi sokáig) és nem volt kedvünk felállni. Megoldás? :) Küldjük Hankát hogy kapcsolja ki. Mindenki elkezdte neki magyarázni,hogy ahol van egy piros vonal oda tekerje,de a gombokat ne nyomja,csak a tekerőt........ezt hossszan ecseteltük,mit, merre,meddig, Majd a kölök bemegy a mosókonyhába és halál nyugodt hangon kiszól : " Ahol az OFF van? " :D :D :D Azt elfelejtettük hogy tud olvasni,így megint mi voltunk a hülyék, és a törpe a bölcs. :)
Voltunk jelmezeket próbálni a farsangra,de ezt facebookon láthattátok. Yoda fejű Dóri .:D De nem választottunk semmit,viszont a héten valamit keríteni kéne,mert 20.-án lesz a farsang. Van egy üzlet,ahol eszement jó ruhák vannak,de tartok tőle hogy nagyon drágák lesznek,majd megnézzük.
Szerencsére itt is jó idő van,olyan 16 fok kb. Hétvégén is jó volt úgy mászkálni,hogy szép idő volt,jó kedvünk volt,szép helyeken jártunk..................szuper volt! :) Ja tényleg, Oxfordban láttam azt a college-ot ahol a Harry Pottert forgatták,sajna az ebédlőt most nem tudtuk megnézni,mert épp ebédeltek,mivel ez egy működő suli. Majd egyszer megnézzük. Szeretném látni,de főbe nem lövöm magam ha kimarad,mert azért nem vagyok egy Harry Kókler rajongó. :) De biztos nagyon szép. Majd facebookra rakok pár képet,bár nem annyira érdekfeszítő,mert életben szebb,és csak úgy telómmal lőttem pár képet.
Na most befejezem az írást,mert a törpök mindjárt kelnek és ebééééd. Este majd lehet hogy írok még,mert sok dolog van amit mindig kihagyok,addigra hátha beugrik. :)

2 megjegyzés:

  1. ÓÓÓÓÓ, gyönyörűek a képek. Ez mind Oxford? Na majd egyszer...
    És milyen játékokat kaptak a drágák? Legalább olyat, amit ha szétrágnak, beledöglenek? De a terv nagyon aranyos, hogy majd mennek szomjat oltani... nyomkövetőt nem szerelt rájuk a fickó?! :) Hanka esetében én is be lennék tojva, és valahogy nekem se menne, hogy higgyek a nagyoknak :S Remélem eltűnnek hamar a dögök, undorító egy népség...

    VálaszTörlés
  2. Na ez az Orsi, nagyon undorítóak!!!!! :S Én is csak remélem,hogy sürgősen megdöglenek. Nem merem elszólni,de nekem nincs kapcsolatom velük, :D úgy értem hogy én a szobámban nem hallom ha kapirgálnak,remélem látni sem fogom őket. :)

    VálaszTörlés