2011. március 16., szerda

Vakegér Dóri


Nem vakultam meg,no para. :) Viszont pár napja a bal szememmel látok egy pici fekete pöttyöt,nem vészes,meg nem látom folyamatosan,csak ha fehér felületre nézek,meg nagyon világosban. De igazából akkorsem katasztrófa. Gabit megkérdeztem,és rákérdezett valakinél,aki ugyanazt mondta amit a neten találtam. Ezt úgy hívják üvegtest homály. Nem kell vele semmit csinálni csak nagy adag c-vitamint kell nyomni,szóval emeltem az adagot és majd meglátom,hogy nem látom amit most látok :D . Az előbb beszéltem unokatesómmal ( Szilvivel) és  ő azt mondta,hogy ilyenem még úgysem volt. :D Na ja! Megnéztem egy videót is erről,ahol a szemész pali pikk -pakk szétkapott egy műanyag szemgolyót,hogy érzékeltesse mi a stájsz,hosszan beszélt majd közölte,hogy ilyen mindenkinek van ,vagy lesz ,vagy volt az életében,max. van akinek felsem tűnik,és van akinek durvább. Ennyi. :)
Na tegnap miután írtam a blogba,felkeltek a csajok és elmentem velük sétálni. Nagy ötlet volt,mert elsétáltam velük az ASDA nevezetű áruházba,ami kb. 20perc séta,azaz nem gáz,csak elfelejtettem hogy felfelé kell tolni a babakocsit. :) Na rendesen kiakadtam,fájt a karom ,a lábam, a hátsóm,a hátam .....:D ,közben megálltam egy buszmegállóban,mintha a menetrendet nézném,így volt időm feltekerni a nyelvemet a számba. :) Az ASDA-ban megnéztem a ruhákat az emeleten,de nem voltam elájulva,ezért vettem egy új papucsot bentre,eredetileg is ezért mentem. Hazafelé majdnem duplán tettük meg az utat,mert menetközben elhagytuk az egyik nyunyórongyot(Sári nyuszis rongyiját),és mehettem vissza. Újra felfelé tolás,de most sprintben,hogy nehogy eltünjön a kincset érő nyunyórongy. Mire hazaértünk kifingtam. Így lett ebből 2 és fél órás séta. Amit fontos tudni,hogy rohadt nehéz őket sima talajon is tolni,iszonyat nehéz a babakocsi,és abba még jönnek ők a 20 kilójukkal,mindig fáj mindenünk.
Itt a csecse papucsom! :)

5 megjegyzés:

  1. A fekete (szürke) pötty nekem is van! :) Olvastam is róla, hogy mitől van, de már meg nem mondom. Viszont sanszos a vitamin hiány volt az, de ha nem is az, akkor vmi más, kevésbé végzetes dolog. :)

    Örülök, h. meggyógyult a blogod. ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszke,ennek én is örülök.:) Na meg megnyugtat,hogy nem vagyok egyedül a pöttybámulással.:D

    VálaszTörlés
  3. Mondjuk azt is ird meg szepen, hogy nekem NEM vettel papucsot ! Csak jol elmeselted, hogy vehettel volna, csak nem tudtad eldonteni, hogy ugyanilyen Mickey-Minnie-set vagy Tatty Teddy-set vegyel. Hat hogyhogy nem tudtad egybol???? El is mentem vilagga banatomban.... :)

    VálaszTörlés
  4. Most is fazik a labam....mert nincs papucsom.....na, mindegy....bruhuhuhuuuuuuu

    VálaszTörlés
  5. Van papucsod,mert itt van mellettem a széken. :D Vagy átrugjam a szék alatt az enyémet? :D És tényleg elindult világgá,de annál fázósabb,hogy kabát nélkül messzire menjen! :D

    VálaszTörlés