2011. március 20., vasárnap

Jajajjjjjjjj a farsang! :D

Borzasztó,de így néztem ki :D

Már otthon vagyunk

Őőőőőő, izééééé..............szóval megvolt a farsangolás. Szerintünk iszonyat nagyot égtünk :D Még vacsora közben is szakadtunk a röhögéstől,hogy most mit gondolhattak rólunk? :D :D Szóval az alaphelyzet az volt,hogy az Évi velencei lady ,Hanka Bell hercegnő és én pedig a szívek királynője (kártya királynő)leszek. Majd a Gabi is meggondolta magát és bevállalta a farsangi őrületet,de minek öltözzön....? Kitalálta hogy felveszi a szmokingját,és ő lesz James Bond. :) Oksa, mi glédába vágtuk magunkat, én szívet rajzoltam a számra(ritka röhejesen néztem ki),és így fullos harci díszben elindultunk.(előtte még a Gabi elszaladt egy halom sörért,hogy majd az apukákkal lehet lazulni) Persze rendesen eltévedtünk,miközben kettőre odakellett volna érnünk.Ehelyett kb. háromnegyed 3-kor estünk be. Már a kocsiból kiszálva azon röhögtünk,hogy valószínűleg mindenki farmerban lesz,mi meg kicsíptük magunkat mint sz*ros Pista nevenapján. :D Ééééssssssss tényleg.......:D Enyhén túlöltöztünk,elkéstünk,besétáltunk a placc közepére,majd visszasétáltunk(mintha tapsviharra számítanánk,mert megjöttünk) :D, már akkor égő volt,később hoztak nekünk asztalt meg székeket,de az is a placc közepére lett pakolva. Nem tudom mit gondolhattak rólunk......bevonul 3barom+3gyerek,abból 1szmokingban,2 habosbabos ruhában(a számon a szivecske virít),1 kicsilány hercegnő(ez belefért volna még,ill. CSAK EZ FÉRT VOLNA BELE) :D, és egy ikerkocsit tolnak. Ja,és James Bond kezében van egy tescos szatyor tele sörrel. :D na szóval enyhén kilógtunk a sorból,pláne mikor a kvízkérdések megválaszolása helyett(az elejéről úgyis lekéstünk) James, a Lady and me elkezdtük megdézsmálni a tescos szatyor tartalmát. Képzelhetitek, ott ültünk a sörrel a kezünkben,körülöttünk futkostak a gyerekek,kis tigris,pillangók,katicák, batman..stb.,mi meg a 3 barom vedeltük a sört . :D Amúgy rühellem a sört ,de az, az a pillanat volt,amikor a páleszes üveget is meghúztam volna. :) A kvízkérdések végén jött ,hogy mindenki menjen ki és mondja el minek öltözött. Kivonultak a családok,mi nem nagyon mozdultunk. Egyszercsak a Gabi megindul,hogy na akkor most mi jövünk, elkapja a mikrofont és közli ,hogy ő Charlie és mi vagyunk az angyalai :D :D,és persze hozátette,hogy cseppett túlöltöztünk. Ezt is lezavartuk egy mondattal,pedig mások versekkel készültek. Néha kimentem rágyujtani,ami ált. nagy derültséget okozott az utcán :D, főleg a szám miatt szerintem. Különben voltak aranyos emberkék ott sokan,bár hosszan senkivel nem beszélgettem,csak ha elkaptak valami miatt,többnyire a ruhám volt az alap téma. :) Volt ott egy srác aki Londonból jött,és magyar könyveket árusított,meg lehetett venni az egyik magyar cukrászat sütijeiből,Évi betárazott az ischlerből. Volt rágcsálnivaló,meg szörp,meg kávé és tea. A végén jöttek a szendvicsek is,de mi akkor már indultunk,mert a törpék nyűgösek voltak.  Ja,és voltak játékok a gyerekeknek,azt szerintem élvezték. Igazából nagyon aranyosak voltak,és szerintem poén volt az egész,beleértve a ritka idétlen "antrénkat" is. :) Jöttünk,láttunk,beégtünk...............:D
A farsangon,itt még nem tértünk magunkhoz.

Hanka és a Gabi az egyik játék közben

1 megjegyzés:

  1. :D Na, most jutottam el az elolvasásig! Ez tényleg oltári lehetett, hogy bevonultok ott - nekem Bridget Jones jutott eszembe... és ti még jó, hogy nem Hugh Hefner és nyuszijai kompozícióba vágtátok magatokat... :D Filmbe illő jelenet lehetett így is :D

    VálaszTörlés