2011. június 18., szombat

Csak úgy beugrott..........


Hirtelen beugrott,hogy nem meséltem az egyik szolis élményemet. Pedig direkt lefényképeztem az álló szoli alját. Előre szólok,hogy roppant "izgalmas" történetről van szó!! :D :D
Szóval egyik nap,konkrétice május 31.-én  elmentem a szoliba,de úgy gondoltam,hogy most kipróbálom az állót. Idáig még ok. Ahogy belépek,meglátom ezeket a tappancsokat,meg a led-kijelzőt ilyen feliratokkal,hogy fittnes,wellnes...stb. A szoli elindult,én békésen álldogálok,majd elkezdtem a lábammal piszkálni a led-kijelzőt :D :D :D,és akkor...................a tappancsos rész,az a téglalap amit láttok a képen,elkezdett jobbra-balra mozogni,de mint áááállat. :D Először jött a döbbenet,majd a 2.fokozattól már a röhögőgörcs,mert ez úgy elkezdett engem rázni,hogy a belsőszerveim vitus táncot jártak. :D Felnyomtam a 3-as fokozatra(nem emlékszem,hogy volt sorban a well-és fitt....és sz összes nes) és ott jött el a vég. :D :D Hangosan röhögtem!!!! szerintem még az üvöltő zene sem nyomta el a röhögésemet,mert amit akkor éreztem ,az olyan volt mintha egy mosógépben ülnék(állnék) és 1200-on menne a centri. :D Ez egyedül arra volt jó,hogy 12percig  csak nevettem,de a színemen nem segített. legközelebb megint a fekvőbe mentem,már nem kockáztattam meg ,hogy a lerázza a vesémet. :)
Ezt csak a szolikedvelő csajoknak raktam fel,de lövésem sincs milyen gép ez. Innen ergoline-nak tűnik,de a szoliban nincs rajta a felirat. maradjunk annyiban,hogy akit érdekel a véleményem,otthon ennél sokkal jobb gépek vannak. Az állónak ezt a verzióját meg szimplán viccesnek tartom,BÁÁÁR veseköveseknek szívből ajánlom!!! pillanatok alatt kirázza még a szuszt is az emberből,nemhogy pár fránya vesekövet! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése