2011. június 12., vasárnap

Pediculus humanus capitis....... II.rész

khmmmmkhmmmmm......őőőőőőőőőő... ÉN IS TETVES VAGYOK! :o(
Nem gondoltam,hogy második rész is lesz,de ez van. Őszintén szólva,tegnap este végül nem kentem át a hajamat,mert már baromi fáradt voltam. Éviék tegnap délelőtt elmentek Londonba egy fesztiválra,és ma délben jöttek haza. Így azért egyedül,kicsit hamarabb elfáradok estére.(belehalni nem lehet,meg nagyon szépen elaludtak este a kicsik,szóval szavam sem lehet,de mégsem ketten csináljuk.) Szóval ma délelőtt,miután minden gyereket megetettem ,felöltöztettem,beraktam őket a szobájukba,hogy szépen játszanak,én meg elkezdtem beolajozni a hajamat. Hagytam hatni a cuccot,addig kicsit gyerekeztem,majd elkezdtem a tetűfésűvel átfésülni a hajamat. Igazából eleinte csak seb darabokat találtam,mert valamit elvakartam a fejemen. Viszont baromi sok hajamat kitépte a fésű,és elkezdtem azokat átbogarászni,és hopp tessék,lám egy tetű. Sokkal egyértelműbb volt így,mintha azt akartam volna megállapítani,hogy serkét találtam-e vagy csak korpát? Halott tetű volt persze,mert megfojtotta az olaj. Na de ettől olyan ideges lettem,hogy újra átnéztem pár tanácsot a neten,és sokan mondták,hogy jó a hajra fél kiló hajbalzsam és az ecet is. na belevágtam,olajos átfésülés és mosás után,rányomtam a hajamra egy tonna hajbalzsamot(az is megfojtja őket,és könnyebben lehúzom a serkét is),ráhúztam a fejemre egy fürdősapkát,és bő fél óráig hagytam a fejemen,addig lehúztam az ágyneműmet,mert kikell főznöm. Elkezdtem felpakolni a Domestost és minden takarító szart. A kicsik nagyon elfáradtak,így őket lefektettem,Hankának benyomtam egy mesét és folytattam az írtást. Leszedtem a fejemről a sapit,újra tetűfésű és minusz 200 hajszál. Balzsamot lemostam,de közben is fésültem,majd az ecetes hajmosás jött,ami nagyon jólesően csípett. Az ecetes búrámra megint sapit húztam,és így is pihentettem kicsit. Közben elkezdtem azokat a cuccokat fertőtleníteni,amikre már nem volt szükségem a művelethez. Végül újra sapi le,tetűfésű,lemos(közben telefonál,mert Évi hívott,hogy valami szendvicset dobjak össze Hankának,mert ahogy hazaértek,viszi is a Magyar suliba),majd samponos lemosás...............és egy nagyon hosszú anyázás,de már szinte örömömben. :) Vizes hajjal lehúztam szendvicset csinálni,és már épp a mosogatógépet pakoltam,mikor megjöttek az Éviék. Szegénykémnek lenyomtam egy nagyon klafa hisztit,ugyanis mikor bejött,mosolyogva megkérdezte,hogy hogyan történt az eset? :) Én meg asszem addigra már annyira felhúztam magam,hogy akkor ott kirobbant belőlem: " tele van a tököm,haza akarok menni(várom a 23.át!) minden szart rányomtam a hajamra,alig maradt hajam,leakarom vágni!!!!!...........stb." Majd még az ásványvízes üveget is ráb*sztam a konyhapultra. Csóri Évi inkább kiment a konyhából,és mondta hogy akkor inkább nem kérdez semmit. Ezúton is mégegyszer bocsi,hogy rajtad csattant,de tényleg kurvára elegem van. Még esik is,és nem történik semmi. Egyetlen újdonság a tetvességünk. :( :D Most várom hogy visszajöjjenek a magyar suliból,mert már nincs öblítő,és akkor elkezdem a cuccaim kifőzését. A hajcsatt ,fésű és fürdősapi leforrázásán már túl vagyok,ja és a fürdőszobát is körbe Domestosoztam! :)  Ha estére marad még energiám és kedvem(na meg hajam),akkor leírom végre a péntek esti sztorimat,amit már ígértem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése