2011. május 17., kedd

Ami az eszembe jut......

A mai nappal ígérem(a fejemet azért nem teszem rá!),hogy mostanában majd próbálok többet írni. Igazából még mindig bazi lusta vagyok,estére nagyjából arra vagyok képes,hogy agy nélkül nyomkodjak a laptopon,és hülye oldalakon nézzem a semmit. :D A fent látható könyvet tegnap találtam az 1fontos boltban. Tegnap az Évi elment délelőtt tornázni,és mikor a kicsik elaludtak ebéd után,én mentem el Eastleigh-be szolizni. Szoliból hazafelé menet betértem a búútba,oszt ott találtam kemény 1pengőért aranyos könyveket. Az egyik pont Mary Poppins volt :), még jó hogy nem hagytam ott. Ma este is abból olvastam neki,de már tegnap este apujával is olvasták. Sárgalencsének is vettem 1-1 könyvet,de abból egyet Sári már megevett a kocsiban. :D
jajjjj, a legújabb őrület a NYÚLHÁZ!!!!! :D Jó ,nem annyira új,mert tavaly nyáron Hanka kapott már egy "nyúl lakókocsit",de nem volt hozzá nyúl. Azokat asszem karácsony környékén kapta,vagy nemtom már. De lényeg a lényeg,hogy egy ideje már nagyon szemeztünk a nyusziknak való Hotellel.

És jelentem,megvettük! :) mármint én csak erősen támogattam anyucit . :D Vasárnap 20%-kal olcsóbban vásárolhattunk az egyik nagy játékboltban(imádom,mert egy kánaán). Megdumáltuk hogy vasárnap du. eltűzünk és vásárolunk kerti játékokat,meg nyúlházat. De úgy, hogy Hanek ne tudjon róla. Azt vártuk ,hogy a kicsik felkeljenek. A törpék viszont baromira nem akartak aludni,ezért mire elaludtak ,már csúszott az egész nap. Majd fél 5-kor mondja az Évi,hogy lépjünk le nélkülük,úgyis alszanak és a Gabi itthon van. Na ja,csak rájött hogy 5-ig van nyitva. Azzal a lendülettel bevágódtunk a kocsiba,kb. 3/4 5-re odaértünk,és a kertijátékok átnézése után megtámadtuk a nyulas cuccokat. Megvettük a nyusziknak a Regency Hotelt :D, na meg külön kellett berendezést venni,azaz volt 1 nagy doboz,és még min. 6 kicsi. Egy vagyon volt,de az a lényeg hogy spóroltunk 50 fontot. :D Azon röhögtünk,hogy milyen hirtelen indultunk el,hogy 50font spórolással vegyünk egy nyúlházat,bútorokat 200 fontért. :D persze mi már a játékboltban fullos eksztázisba jöttünk,mert ezt bekell rendezni,annyira aranyos .......és különben is. :) Este Hankát megleptük vele,majd testületileg elkezdtük berendezni,Anya,Apa,Hanek és Én. Nagyon vicces volt,mert minden apró szirt- szart adtak hozzá.
Azért az kemény,hogy a nyulak is milyen jól élnek itt nálunk. Anno csak egy lakókocsiban tengődtek,most meg nem ám egy appartamentóóóóóban folytatják,mint rendes fejlődő nyúlcsaládnak illene.........ááááááááááááá, ők zsigerből a Regency Hotelre pályáztak. Vagy nyertek a lottón,vagy piszkosul ráfogank baltázni az új hitelkonstrukciókra. :) Pláne úgy,hogy konyhabútorra még gyűjteniük kell. Igazából vettünk azt is,de nem akarjuk elkapatni a nyulakat. Inkább dugdossuk a szekrényben egy kicsit még. Nem vezetne semmi jóra ,ha csak úgy az ölükbe hullana minden. :D
Majd rakok fel képeket külön a nyulakról,mert nagyon komoly.
Ami még beugrott ,az a kert bizgerálás.
Egyik nap Évi mondja,hogy kiszalad és lenyírja a füvet. Közben jöttek a madaras pasik,akik az ereszeket dugták tele valamivel,hogy ne legyen annyi szárnyasunk. Így már én is a kertben voltam,és ketten vágtuk le a füvet,de amikor épp én vágtam,akkor az Évi elkezdett egy részt gazolni......................na és innen jött a szokásos :D, betervezünk egy 20 perces melót ,és abból min. 3óra lesz,de többnyire egész napos. Elkezdtünk gazolni,de 1óra múlva mikor ebédeltünk ,már a villámat sem tudtam tartani. Ebéd után folytattuk. Nagyon gázosan nézett ki a kert ,az Évi a kövek közül vakirgálta a gazt,amitől nem maradt ujja,én tul.képpen facsemetének megfelelő méretű gazokat ástam,téptem,rángattam ..........és anyáztam :D.
A lényeg hogy a végeredmény szép lett. Kicsit meghaltunk,kripliskedtünk,de kész van. :) Ja a végén még valami löttyel is leöntöttük a követ,ami kiöli a gazt. tavaly is locsoltuk,de nem lett annyira pöpec. Ezzel is elbarmoltunk egy napot.
Szombaton volt a Gabi szülinapja,reggel ajándékozás és tortázás volt,mert utána Évi és a Gabi elmentek Londonba egy koncertre,meg egy házat megnézni,és vasárnap délben jöttek haza.Szombaton ebéd után leraktam aludni a törpéket,Hanek játszott a szomszédban. ébredés után pedig összeszedtem a 3 gyereket,bepakoltam őket a kocsiba és elhúztunk csatangolni. :) Körhintázás,fánkevés,sétálás,egy bizonyos bolt  50%-ának leamortizálása......stb. ,és hasonló kedves apróságok. Hazafelé a kocsiban már aggódtam,hogy hiszti lesz,de sima ügy volt. Hazaértünk, "ikervacsi","ikerpancsi","ikertakarodó". :) édesek voltak,egy szavam nem lehet. Hankával még szórakoztunk sokáig,meg vacsiztunk.Jól sült el a hétvége. Túl sok új nem jut eszembe,ezért boccs ha baromi nyálas voltam. :D ;-D
Nemsokára írok,ígérem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése