2011. május 24., kedd

Nyanyi nálunk járt :)



18.-án megérkezett Nyanyi (Kati),a csajok nagymamája. :) Éviék 20-án hajnalban elindultak a reptérre,mivel Magyaro.-ra mentek egy esküvőre. és tegnap 23-án este jöttek haza. Azaz 4napig Nyanyi és én felügyeltünk a törpe társaságra. Pénteken elvittem Hanekot suliba, Nyanyi addig reggeliztette Sárit és Lencsét. Ha jól emlékszem,akkor még pénteken mentünk ki a kikötőbe,hogy megnézzük ahogy 2 óceánjáró kifut,és a kikötőben lévő játszótéren is dorbézoltunk. A szél lefújta a fejünket,és a hajók közül is az egyiket láttuk csak,de azért buli volt. :) Szombaton baromira döntésképtelen voltam,hogy mit csináljunk. Hanka mindenáron az Emilyékkel akart játszani,úgyhogy hagytuk. Délelőtt elmentem szoliba,mert Nyanyi állandóan küldött volna valahová,hogy kicsit kikapcsolódjak,és ő úgyis babázni jött. :) Tök jófej volt! :)Délben mikor a kicsik elaludtak,mi testületileg kivonultunk a kertbe,hanek homokozott,mi napoztunk,beszélgettünk.Nagyon szép idő volt. Délután Emilyék megint átjöttek,és Nyanyi elvitte a kicsiket sétálni ,na meg játszótérre. Addig én elmentem megkeresni egy tavat,amit február óta emlegetek,hogy itt valahol van egy szép tó. Naaaaaaaaaaa,és most jött el az ideje a tó keresésnek. Nem kellett messzire mennem,mert Hiltingbury kocsival max. 5perc, a tó neve pedig Hiltingbury Lakes( a többesszámot nem kell komolyan venni,mert egy tó + valami eldugott mocsaras izé). Nagyon tetszett az egész,gyönyörű bazinagy rododendron bokrok,kacsák,meg számomra ismeretlen madarak a totyogó fiókáikkal :D, k*rva aranyosak voltak. Egy órát császkáltam ott,hogy fürdetésre hazaérjek.Bár Nyanyit nem zavarta volna ,ha még császkálok,csak vele sem akartam kiszúrni,hogy 3gyerekkel nyomja le a fürdetést. Meglehet csinálni,nem azért. Csak nem akartam szivatni.:) A tó körül erdő van,ami tele van mókussal. Ennek normális esetben még örülnék is(nekünk is van mókusunk itt a kertben),de most a frászt hozták rám. Dórika ugyanis bedzsesszelt a dzsindzsásba,mivel csak egy tavat látott,és az még mindig csak "LAKE", messze van a "LAKES"-től. :D Szóval bátor Dóránk elindult felfedezni a felfedezhetetlent.:) Tekergett a "sötét" erdőben,mint gólyafos a levegőben,vagy mint Juliska Jancsi nélkül. Egyszercsak reccsen egy ág,zörögnek a levelek,Dóri már izzad és riadt tekintettel kapkodja a fejét,majd meglát egy mókust,aki legalább annyira megijedt ,mint  Dóra a dzsungel királynője. :D Mire Juliska kezdett volna megnyugodni, a bal válla mellől felrikolt egy madár,és elhúz a feje mellett. Na ,ott akkor kénytelen kelletlen belátta,hogy sokkal beszaribb,mint gondolta. :D Még volt pár mókusos incidense,mire sikerült megtalálnia az elrejtett "többesszámot". Na azt tónak nem nevezném egy percig sem,bár tetszett mert nagyon vadregényes volt,és ott is voltak bátor kacsák. Ja igen,azt nem említettem,hogy a kacsák bátrak voltak(ellenben velem),mert nem féltek ahogy mászkáltam közöttük. Szóval röviden tömören,nagyon szép hely ! :) Még horgásztak is ,apa és fia egy Shakespeare feliratú horgászcsalis dobozzal nyomta. :D nem sikerült rájönnöm ,hogy mi lehet Shakespeare és a pecázás közötti összefüggés,de ettől még jól aludtam. :) Zárójelben megjegyzem,hogy most gyorsan utánanéztem,és tényleg van ilyen horgászfelszerelés márka. :O Bár még így sem áll össze a kép. "Országomat egy pontyért??????" :D :D
Szóval a szombat elrepült,majd jött a vasárnap,ami elég szutyok idővel boldogított minket,de úgy döntöttem hogy,ha a kicsik délutáni alvása után nem esik a hó,és nincs cunami,akkor elmegyünk Salisbury-be . Tőlünk kb. 45 percre lévő városka,ott található Anglia legmagasabb tornyú katedrálisa. nagyon szép volt a katedrális belülről,kívűlről meg brutál jól nézett ki. Salisburyben 3folyó is csobog(inkább pataknak nevezném) és mindhárom az Avon folyóba torkollik. Nagyon tetszett nekünk. Volt egy pub, ami egy régi malomban volt,előtte kispatak,mellette csobogott a víz,mintha dolgozna a malom. Ott leültünk kicsit,Nyanyi meghívott minket,én ittam egy Lattet és baromira élveztem,hogy milyen klassz helyen ücsörgünk.:) Onnan már spuriztunk is haza,bár Nyanyi aggódott hogy neki lövése sincs hol álltunk meg.:) Megnyugtattam hogy jól tájékozódom,de ha valamilyen oknál fogva ma csődöt mondana "belső GPS-em",akkor is van még időnk,mert este 10-ig van parkolójegyünk. :D Vasárnap ugyanis olcsóbb a parkolás,csak ezt először nem vettem észre,és mikor bedobtam 1fontot fél 4-kor,kidobott egy kb. 6órás parkolójegyet. De különben simán visszatalátam,még úgyis hogy nem visszafelé sétáltunk amerről jöttünk,hanem kersztül kasul,hogy többet lássunk a városkából.
Hétfőn reggel megint go a suliba,és ahogy onnan visszajöttem ,összeszedtük a kicsiket és elmentünk vásárolni a Waitrose-ba. Nagyon kifogytunk mindenből. Nyanyi is vett ajándék csokikat még. Onnan hazarongyolás,Nyanyi feltette főni a levest,és elkezdte a kicsiket etetni,addig én kipakoltam és mentem tovább az ASDA-ba a vásárlókörút uccsó állomására. Erről a két helyről szoktunk beszerezni mindent. közben még lemosattam a kocsit,és kiporszívóztam. Mikor hazaértem,letörölgettem a kocsiban és a babakocsikat is rendberaktam. A 4nap alatt persze mostam mint állat,mert a csajok újabb hobbija az "éjjel szarás" :D ,és iszonyat büdös lesz a hálózsákjuk is,na meg 3gyerekre van mit mosni. Este megjöttek anyáék,feltöltődve (pozitív energiákkal,pálinkával és sok kajával :D,nagy buli volt az esküvőn.) Este elköszöntem Nyanyitól,mert hajnalban már vitte is ki a reptérre az Évi.
hamar eltelt ez a pár nap,de jól sikerült. :)
Ja,és a csajokról annyit,hogy Sári tul.képpen jár. Lencse is járna,de beszari. Ő inkább mindenre felmászik,ha kell akkor a vállamra is felmászik,hogy feljusson oda ahova épp szeretne. Félreértés ne essék,jár ő is de óvatos nagyon. :) A legkomolyabb,hogy beszélgetnek egymással,és már vannak eggyezményes jeleik. Eddigis tök jól játszottak egymással,de már nagyokat röhögnek együtt. :D :D és természetesen vitázni is tudnak már. édesek és napról napra változnak. Hanek is jól van,ma is nagyon szépen csinálta házifeladatát,bár nem szoktak kapni. Ez arról szól,hogy mindig valaki hazaviszi Horace sünit(plüss báb)és készíteni kell vele képeket,és kommentálni hogy Horace Hankával vacsorázik,játszik...stb.  Nagyon király lett. Bár ilyet már csináltunk mikor Magyaro.-on az angol oviba járt,mert ott meg Harry volt a süni. Akkor is baromi jó képeket csináltunk. Amúgy röviden,imádja a sulit,nagyon ügyes is. Azt már tuti írtam,hogy az iskolatanács tagja. :) Jár tornázni,úszni,és a suliban táncolnak hétfő du. Majd nyáron megyünk is a show-ra amire készülnek. :)
HILTINGBURY LAKEs :D ,több képet nem enged felrakni :( , de hihettek nekem,nagyon szép volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése