2011. január 25., kedd

baby kóter


Mint már írtam az előző bejegyzésben, elmesélem mi történt velem,mikor Angliából hazajöttem.

Beajánlottak egy családhoz,akiket végülis régről ismerek,de nem túl jól.....na meg akkor még gyermektelen nyugodt házaspár voltak.

Arról volt szó,hogy van egy féléves kisfiuk(nagyon édes volt),és vele kéne lenni egész nap. Szóval minden ok is lett volna,de jött a feketeleves! Ugyanis már az első nap rájöttem ,hogy anyu már nem az az ember ,aki még a gyerekszülés előtt volt. :( Most egy mosolygó ,görcsös idegroncs. Bántani nem szeretném,mert én tényleg sajnálom,hogy ennyire kikészült a baba érkezésétől! De könyörgöm!!!!!! Amikor segítséget kér(percenkét kér tanácsokat),majd végül görcsösen ragaszkodik a hülyeségeihez,azt már nehéz elviselni. Jöjjenek a példák!

A baba szobájának ajtaját lecserélték hangszigetelt ajtóra :-O, DE!!!! saaaaaaaajnos nem szigetel jól,ezért mikor fektetés van(az külön sztori), akkor a konyhában bekell kapcsolni a szagelszívot,hogy annak a monoton hangjára aludjon el..........MEEEEERT ha közben bekapcsolnánk a mikrót,akkor arra már nem kelne fel!!!! :-O ISMÉTLEM!!!! QUE PASA????

Na de a fektetés az egyik legjobb része a napnak,ugyanis percre pontosan kell ám fektetni(szóóóó szerint). Ok,azt tudjuk hogy egy gyereknek fontos a rendszer az életében,de ezt kiszámolgatni!!!! áááá!!

Szóval egy nap kb. így nézett ki :

Reggel a kicsi(neveket direkt nem írok) mire odaérek már mászik a földön,elvan mint a befőtt. DE ,anya kiadja az utasítást(szépen kérte,csak olyan görcsösen,hogy ettől már én is tikkeltem),hogy most rángassam be kisdedét a saját szobájába,kb. 15-20 percre, ugyanis szoknia kell a szobáját. :-O mert a végén még azt gondolja ,hogy a szobája csak egy börtön,ahol csak aludni kell( szó szerint ezt mondta). Na képzelhetitek a reakciómat! :-D Szemöldököm a tarkómig futott, nyaki ütőerem látványosan kidagadt........majd nagy levegő,huhhhhh ...és beviszem a szobába. Kisded baromira élvezte a szobáját,amiben található egy kiságy (börtöncella), egy pelenkázó ( budi), és egy kétajtós szekrény (minden titok örzője)........ééééés van egy pici játéktároló bigyó,amiben van 1-2 játék,de azzal túl sokáig nem lehet lekötni. Szóval lehet,hogy az tényleg egy börtön?! :-O Kiskorú személy ííííppeg ezért percek múlva elhagyta a kótert, a börtönőr (szerény személyem) meg kotort utána. Sajnos ahogy kitettük a lábunkat a Főtörzs már ott állt,várta a jelentést. : " Főtörzs asszonynak jelentem,kiskorú személy eltávozást kér, ugyanis emberi jogaira hivatkozva(és az ombudsmannal fenyegetőzve), igencsak ingerszegény környezetként tekint az említett helyiségre, és a fogvatartása ellen is fellebbezni szeretne."

Mondanom sem kell,hogy FELLEBBEZÉS ELUTASÍTVA!!! Pafffff! Börtönőr visszaküldve, elítélt kiskorú visszacipelve...,majd 2 perc múlva észrevettem ,hogy szökés veszélye áll fenn,és ekkor úgy döntöttem,hogy nem vagyok hajlandó meghajolni a Főtörzs baromságai előtt,ezért kiskorút kiengedtem. Csórikám persze csak a cellát hagyhatta el. A börtön falait kizárólag étkezés céljából hagyhatta el,ugyanis ha itt volt az evés ideje, kiskorút beöltöztetni vastagon(Szibéria style),és az erkélyre száműzni az etetőszékbe...........hisz!!!! addig is LEVEGŐN VAN!!! TE JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ ISTEN!!!!!! EZ TÉNYLEG BÖRTÖN!! és tényleg minden etetés a teraszon volt,mivel olyankor levegőzhet. Ennek egyetlen magyarázata,hogy kiskorú sűrű programjának köszönhetően, értsd: időre alvás,időre evés,időre fürdés időre játék ÉÉÉÉS időre szarás(ez komoly), nincs ideje elhagyni a börtönt,szóval eltáv kizárt!

Az időre kakkantás is majdnem igaz, pontosabban ha bekakált és tisztába akartam tenni,akkor jött a főtörzs (de valami iszonyat bepánikolva),hogy:" jajjj mit csinálsz? mindig alvás előtt rakom tisztába,most azt fogja hinni,hogy aludnia kell!!" Eltudjátok képzelni az arcomat?! :-D Na meg azt hogy bepelenkázol egy gyereket,majd tudatára ébred,hogy húúú bammeg aludnom kell....majd dob egy hátast,még mielőtt elérné a segge az ágyat?! MERT ÉN NEM! :D

Érdekes,de kiskorú nem ájult el a pelenkázás után. Amikor viszont tényleg eljött az alvás ideje délelőtt,pl. aznap 09: 46 h-kor akkor már 09:26-kor minden zajforrást lekapcsolunk(persze addigis csak valami erdei madárcsicser cd ment),hogy kiskorú ráhangolódjon a szokásos 20! perces alvására. Kiskorú elalszik, mi beszélgetünk.Átrágunk minden hibát,hogy ne adjam fel már első nap. Főtörzs örül hogy mindent megbeszéltünk,és örül nekem...csak nem jegyez meg semmit abból amit mondtam. Kisded komoly 30 perces alvás után feladja,amitől anya kiborul,mert ha pl. 46 percet aludt volna akkor már átlépett volna abba a fázisba,ahol.....a nemtom mi találkozik a nemtom mivel,és ha ebből gyököt vonunk,majd az eredményt beszorozzuk a gyermek napi kakiadagjával,akkor megkapjuk a naaaagy semmit. PONT.

ÉÉéés a nap fénypontja(ezen azóta is röhögnek a barátok :D) a fürdetés!!!! Fürdés előtt bizonyos fények le és felkapcsolása,a hangulat meglegyen, halk zene, a teraszajtó bukóra nyitása, kiskorú 10perces játéka a szőnyegen(szigorúan betartva a börtön szabályokat),majd kiskorú édesanyja belehelyezi a kádba gyermekét(közben én is fogom,mert egyedül nem bírja el,és ez is komoly)éééééééééééééés elkezdi énekelni a LIONS SLEEPS TONIGHT című dalt. :D és én ne röhögjek!!!!??? :D :D A többit már nem mesélem el,mert kiborulok.

Lényeg a lényeg,hétfőn kezdtem náluk és szerda délben távoztam. Kifejtettem röviden,és tényleg szépen,hogy sajnos képtelen vagyok feladni az elveimet,és ami itt megy az az elveimmel igencsak szemben áll. és hiába beszéltük át,ha ő ugyanazt az őrületet folytatja,átragasztva rám az összes görcsét és idegbaját. Inkább lépek,mert ezt nem bíírom! na erre mi volt a válasz? :" Ez annyira non professional!!!" :O Hö? What's up ? Már magyarul ciki leb*szni?

ja,és azt kihagytam,hogy még min. 2hónapig ő otthon lett volna,és utána ment volna dolgozni. 2 hónapig összezárva vele? aaaaaa,nemnemnemnem.

Szóval én sem vagyok tökéletes,mindenkinek nem lehet megfelelni! :D

2 megjegyzés:

  1. És tudni, mi lett szegény gyermek sorsa?
    Viszont király, ahogy írsz! :)
    csók

    VálaszTörlés
  2. hihihihihiiiiiii - most (ujra) jot rohogtem szegeny kiskoru sorsan.....

    VálaszTörlés