2011. január 27., csütörtök

Sün Béla


Bemutatom Bélát, a sünt! :) Mint a képen is látható,sajnos káros szenvedélyektől nem mentes. :) Tudni kell róla,hogy ő is a chandlers fordi ház egyik lakója,aki nagyon szereti a bújócskát. Egy nyári napon ,mikor elmentünk egy barkácsáruházba növényeket venni,ő ott lapult az egyik polcon. Hanka beleszeretett, ezért Béla is velünk tartott. Arra már nem emlékszem,hogy ki kezdte a "süni bújócskát",mindenesetre mi felnőttek(Anya-Breki, Apa-Gabi, és Én) ritka jól szórakoztunk azon,hogy Bélát mindig eldugtuk valahova,hogy meglepjük egymást. na ezekből nagy röhögések voltak mindig! :-D A süni járt néhány táskában,a mosógépben,a szekrényekben, cipőkben,zuhanyzóban..... Külön gondot fordítottunk rá,hogy nehogymá' unalmas legyen:-D Pl. én megtaláltam a wc-én ,a cipőmben,a babakocsiban,a pelenkázón. Breki sokat teázik,ezért ő a teák között,a táskájában, Gabinak a reggeli kávéja mellett csücsült,az autójában a kormány mögött...stb.. :-D És amikor gyanút fogsz,hogy nincs meg a süni............héééééé ki dugta el és hova? :-D Mindenki tagad veszettül!! Egyszer a Gabi kirakta a konyhaablakba (kívülről) Bélát,és befelé bámult :-D, Évivel jót röhögtünk ,majd én kimentem a kertbe károsítani a tüdőmet,Gabi dettó..........és ahogy ott ücsörgünk ,egyszercsak Gabi felugrik és a sünit átrakja a kerti ház tetejére,és gyorsan visszaül. :-D Mi nem csináltunk SEEEMMIIIIT! :-D
Hanka kapott valakitől karácsonyra egy lófejet,aminek a sörényét lehet fésülgetni. Mondtam az Évinek,hogy rakja majd be a Gabi ágyába (KERESZTAPA feeling). Arról nem jött hír,hogy ezt kipróbálta-e? :-D De ha nem,akkor Breeeeeeeki lééééégyszi csináld meg! :-)
Ez egy példa volt,hogyan dobjuk fel szürke hétköznapjainkat gyermekded hülyeségekkel!!!! :-D Ha kint leszek megint,majd mesélek Béláról. Már egy ideje nem láttam,de gondolom az idő vasfoga nem fogott rajta. :-D

1 megjegyzés:

  1. Sun Belaval volt meg egy szuper story: jovunk haza egyik nap Hankaval a sulibol, en vezetek (nyilvan nem Hanka :)) es szokas szerint nincs rajtam a szemuvegem. Mielott kanyarodtam volna fel a garazsfeljarora, Hanka felorditott: "Ajaaaaaa, vigyazz, ott egy suni!" Eloszor halara remultem, utana gondoltam, hogy ugyan mar, dehogy van ott barmi, de azert megalltam a garazsfeljaro kozepen es kiszalltam megnezni, hogy mi van a betonon. Hat felig a kocsim alatt SUN BELA volt ! Akkorat rohogtem, hogy valszeg minden szomszed hulyenek nezett ! Az elkoveto persze Gabi volt..... :)

    VálaszTörlés