2011. január 28., péntek

Még 31 nap.......



Az indulásig tényleg 31nap van,de a csajokkal való találkozásig már csak 22 nap!!!! :-D Már nagyon várom! Na meg azt is várom, amikor elmondjuk Hankának,hogy én is visszamegyek velük! :-) Lesz itt örömködés! :-D


Különben pár napja annyira hülye érzésem van,olyan izgulos a szívem táján(tájékán,környékén,szívemben...tök mind1). De naponta többször érzem ezt,ezért gondoltam tolok egy kis nyugtató teát,de rájöttem hogy azt csak este szabad inni,ezért tegnap elindultam Cinkáért a suliba,miközben azt hittem kiugrik a szívem. Mikor hazaértünk kezdtem jobban lenni,meg ittam zöld teát. Cinka a szobájában legózott,én meg a konyhában sütögettem a kajáját már tökéletes nyugalomban..................... egyszercsak megfordulok, és Cinka hatalmas kussban,széles vigyorral az arcán ,ott áll mögöttem. :-D Azt hittem eldobom a parókámat :D,baromira megijesztett,ezért folyt.köv. szívdobogás. :-) De estére megint lenyugodtam,és nem akarom elszólni,de azóta is nyugi van.


Különben ez nem olyan ijesztő érzés,inkább fura. Persze utánanéztem,hogy mégis mi bajom van, erre mit találtam a neten?



ÖRÖM
Az öröm lehet, hogy furcsának találod, hiszen a nyugati kultúrában az öröm pozitív fogalom. A kínai gyógyászatban felfokozott izgalmi állapotot, nyugtalanságot jelent, mely a szívre van negatív hatással. Heves szívdobogást, álmatlanságot okoz.


Bingóóóóóóóóóó!!!! Az iszonyatos boldogság kellős közepén jó igazán szívinfarktust kapni! :-D




A nyugtató teáról még annyit,hogy anno mikor kipróbáltam,eszembe sem jutott megnézni a leírását(ez csak egy teaaaaaa...hőőőőő!),ezért 2 filterből legyártottam egy kannával,majd elég gyorsan letoltam. :-) Hatása? Idült vigyor az arcomon, full nyugalomban megnéztem 3rajzfilmet dvd-én,és szakadtam a röhögéstől mikor Horton (elefánt) egyik szőrös haverja (Kitty)közölte,hogy neki is van egy szösze(egy apró szösz egy virágon),amin van egy világ,és azon a világon pónik élnek és nem esznek mást csak szivárványt és lepkekakit! :-D na én ezt többször visszatekertem,és baromira röhögtem. :-D Később rájöttem,hogy csak egy filterből ihattam volna,és egy bögrével....:-D :-D Kiráááály érzés volt! Egy példa,hogyan adagolhatjuk túl a nyugtató teát?! Ja,és figyelmetekbe ajánlom a Horton c. rajzfilmet,mert nyugtató hatása nélkül is nagyon édes és vicces! :) Karin!!! Tudom,majd viszem a filmet! Bocsi ! :-) ;-)


http://www.youtube.com/watch?v=nwtFT8M31Jo Na itt van a szöszös rész faaaansziáúúúl,magyarul aranyosabb! :-D

1 megjegyzés:

  1. Dojikam, hoznal nekem majd ki egy 1578o967 db-os ilyen nyugi-tea csomagot es nehany rajzfilmet ? :)

    VálaszTörlés