2011. január 24., hétfő

Rájöttem valamire.....




Tegnap este (a századik Mary Poppins videó megnézése után) nagyon komoly felismerést tettem. :-) Ugyanis mikor kicsi voltam,a nagymamám sokszor elvitt a Duna moziba az unokaöcsémmel együtt,és megnéztük a létező összes Bruce Lee filmet (unokaöcsi szerint Jacki Chan volt,gyanítom ő jobban emlékszik,mert őt érdekelte is :-D ) És egyszer a sok hijáááááá és püfölés helyett,megnéztük a Mary Poppins cimű filmet. :-) Még ma is emlékszem,hogy tátott szájjal bámultam,és mennyire élveztem ,hogy énekelnek és táncolnak.........egy csettintésre rendet raknak,a lépcsőn felfelé csúsznak és nem éreznek késztetést,hogy egymásnak essenek,mint Bruce vagy Jacki :-D Imádtam az egészet! Lehet hogy már itt megpecsételődött a sorsom? :-D Na jó,eleve sok gyerek volt körülöttem mindig,na meg a víííremben van :-), mamámnak magánovija volt(bentlakásos), kb. 85éves koráig még mindig sittelt,és anyutól is jöhet a gyerekszeretet. Anya védőnő,anyaotthont vezetett, 10évig örökbeadással foglalkozott....stb. , szóval tuti ezen is múlott,de azért Mary Poppins is mély nyomot hagyott bennem. Mondjuk ahogy már mondtam,semmi nem úgy megy mint neki.......nemtok repülni esernyővel :-( ,csettintgethetnék évekig,míg elnem lep a dzsindzsa,de ááááááááá nem megy a csettintős rendrakás sem . Arról már nemis beszélve,hogy amíg Mary ujjára békésen rászáll egy kismadár,miközben énekel.......az én ujjamat csak egy "szaró galamb" találná meg (ami nyílván madárinfluenzás is),és a dalolászásomat meg inkább hagyjuk. :-D



Csak hogy lássátok a különbséget,mi lett volna belőlem,ha nem ugrik be Mary a képbe,és marad Bruce és Jacki..... :-D Báááár,most így a képeket nézve,lehet hogy judo,karate...(isten tudja mi) bajnok is lehettem volna. De ezekből a filmekből max. a vicsorgást és a csúnya nézést tudtam magamévá tenni . :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése