2011. január 22., szombat

Előkészületek

Amikor realizálódott,hogy indulás vissza februárban,akkor pillanatra frászt kaptam.......hohohóóóó,lejár az útlevelem,nincs biztosítás a kocsin(valamit elszúrt a biztosító), a szemétszállítást lekéne mondani,a kábel tv-ét dettó.....stb. Ja,és a laptopom is rossz volt,na anélkül meg halott vagyok kint. Utána higgadtan végig gondoltam,és lám.....:) minden kezd helyre állni,az útlevél lassan kész,a biztosító küldte a csekket,és a többi dologgal is haladok. Apró örömök! :-D Február 19.-én érkezik az Évi haza a 3lánnyal,azt a hetet már együtt töltjük itthon,majd február 27.-én együtt megyünk vissza. És indul a 24órás buli. :-D Várom már,mert szeretem azt a házat és a környéket,na meg a családot is,ami az én családom is már :-) Viszont sajna nagyon sok embert hagyok itt,akiket nagyon szeretek,de amikor tudok hazajövök,és a tudat hogy nem 3-4évre megyek,megkönnyíti. Márciustól ,ha már kint leszünk ,akkor várhatjátok tőlem azt az igazi "agybajt",ami jellemző az írásaimra. :-D igyekszem érdekessé tenni majd a bejegyzéseimet,és képekkel illusztrálni! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése