2011. január 26., szerda

Még 33 nap....


Rövid helyzetjelentés! Mikor az útlevelemet csináltattam, a pasas ráírta a papíromra a telószámot(mellékkel együtt),amin érdeklődhetek hogy készen van-e már? Na ma telefonáltam,melléket bepötyög.......vár..............vár................vár........anyázik,telót kinyom. :-O Kicsit később újra próba, géphang beszél.....mellék bepötyög......vár....vár....vár....a folytatást tudjátok :-D. Ezt még 2x eljátszottam,majd meguntam és a következő hívásnál nem pötyögtem be a melléket,hanem vártam........ na felvette a nemtom milyen bácsi,de a hangját felismertem,majd kapcsolta a kollégát,akinek a hangját szintén felismertem :-D :-D......itt már röhögnöm kellett,mert tudom hogy ők egymással szemben ülnek a portán. A másik pasi elkezdett habogni és magyarázkodni,hogy mindjárt kapcsol valakit az okmányirodában(ami a mellette lévő ajtónál van),de a kolléga akire én gondoltam szabin van(értsd: ott áll mellette és a kávégépet bűvöli.........ááááá :-D ),nagy zavarában megoldotta,kapcsolta Mucikát (az ő hangját is felismertem :-D :-P ), Mucika egy kifejezetten undok,lusta dög. Ezt már sok emberrel tapasztaltuk és kidumáltuk várakozás közben. Mucika bájosan beleböfög a telefonba,majd eljátsza hogy utánanéz az útlevelemnek. Röpke 3perc után(ennyi idő kellett ,hogy összedobjon egy teát) közli hogy nincs itt. Ok ,köszi....már leakartam rakni,majd megkérdezi hogy odakértem-e ,vagy házhoz? Na még hülyének is néz!!! De legalább úgy tünt ,mintha segíteni szeretne....:). Röviden tömören, az egészben az a szép ,hogy egy kisvárosi(inkább községnek mondanám,de város) önkormányzatáról beszélek,ahol pont úgy csináltak mintha minimum a parlamentet hívtam volna.Hatalmas épület, amit átsző a legújabb hiper-szuper telefonos hálózat,és számítógépes rendszer..........és akkora termekben ülnek,hogy akik egymás mellett héderelnek,azok is csak e-mailben tudják megvitatni a fontos kérdéseket,mint pl. " jáááááájjjj Jolikám,zsibbad a fenekem!! Nézzünk már ki a piacra ,kicsit átmozgatnám az izmaimat,na meg akkor vennék Bécikének pamutzoknit,és egy lángos is lecsúszna." :) Komolyan mondom egy vicc az egész! A kedvencem a karácsony előtti hepaj volt,mikor a bejárathoz(nem a nagykapu) odatolatott egy Jumper és a fél önkormi az akciós kekszekből és csokikból válogatott,de a gyertyák is jól fogytak. .............Most hogy így végiggondolom miket írtam róluk,tul.képpen tényleg mint a PARLAMENT........pénzért vakarjuk a fenekünket. De természetesen tisztelet a kivételnek!!!! Inkább az okmányirodásokra gondolok,a többiek mindig nagyon segítőkészek. Ezt komolyan mondom.

Persze már hiába mentegetem magam :-) ÉLJEN A MÉDIATÖRVÉNY,ami a blogosokat is érinti!!! Ha többet nem írnék,akkor meglett a következménye a parlamentes beszólásomnak! :D Mindenkit szeretettel várok majd egy tüntetésre! :D

2 megjegyzés:

  1. Szívemből szóltál, Dóri. Okmányiroda forevör! vááá

    VálaszTörlés
  2. juuuuuj, egy jo langos.....fokhagymas.....hmmmmm....de megennem most.....

    VálaszTörlés