2011. január 25., kedd

Őrmester vagy angyal...?


Tegnap mondta nekem Cinka Panka(rá vigyázok most,már 8éves),hogy tudja hogy keresni kell helyettem valakit. Cinkára én már régen vigyáztam,akkor 2éves pocok volt :),és ők ajánlottak anno Hankáéknak. Hál'istennek nem tűnt nagyon elkeseredettnek,mert az új lány ismeri Hannah Montanat :D,tehát szerinte nagy baj nem lehet. De az anyuja tegnap tanácsot kért,hogy mégis hogyan kéne "lekáderezni a csajt"? Én meg mondtam,hogy hohohohóóóóó,erre való az iwiw és a facebook :D. Ezt az ötletet preferálta,de hogy bebiztosítsa magát,gondolta ellátogatna a csajszi családjához. Aggódik,hogy nehogy valami sorozatgyilkos Hannah Montana rajongó legyen! :-D És jogosan aggódik............na jó nem Hannah M. miatt. :) Úgyhogy megdumáltuk hogy bepróbálkozik a lánynál,és ellátogat majd hozzájuk. A lány az anyukájával él,és nagyon fiatal. És persze majd 1-2 alkalommal velem is lesz,eljön velem a suliba Cinkáért, nem árt ha képben lesz,hogy merre,hova,mikor,meddig? Már várom,mert baromi kíváncsi vagyok rá. Különösen azért ,mert anno mikor Cinkánál szintén helyettem kellett valakit keresni,akkor azért láttunk csodákat :-D A legszebb az egészben,hogy aki végül helyettem lett,ő volt vele évekig,pedig mikor beszélgettem azzal a lánnyal,először kiverte nálam a biztosítékot.:) És mégis bevált!!!! Soha nem lehet tudni! Ami akkor kiakasztott,azt egy rövidke párbeszédben írnám le. :

Dóri: Mivel foglalkozol?

Jelölt: Óvónő vagyok.

Dóri: És miért hagyod ott az állásodat?

Jelölt: (arcán enyhe idegbaj tükröződött) ......mert NEM BÍROM MÁR A GYEREKEKET!

Dóri: :-O ....hö? Que pasa? (döbbent,értetlen arc)

Majd apa hazaérkezett,és én leléptem. Hazafelé igyekeztem feldogozni az új infót. :-D

Nem akarom bántani a lányt,mert még idetévedhet erre az oldalra ;-D,de nem volt az a mosolygós fajta,és ezzel a mondattal még megis fejelte az első benyomást .

De valószínűleg csak arról volt szó,hogy a csoportonként 30 gyerek felállást nem bírta már. Azt még megis értem.

Mikor Angliában kezdett az Évi helyettem keresni szittyót,akkor kinti leányzót és itthonit is kerestünk. Na a magyar hölgyeken ritka jól szórakoztunk. :D Például volt olyan aki életében nem látott gyereket, a büntetés- végrehajtás volt a "fő profilja", nemtom már mit csinált pontosan. Megnéztem a képét az iwiwen,jáááááááááááááájjjjj. Egy iraki terroristának bizalomgerjesztőbb feje van. :-D Mire nem jó ez a sok KÖZÖSSÉGI OLDAL!!!! HAHHHH! ;-)

De a legjobb az volt,amikor úgy jelentkezett egy hölgy,hogy ő jönne az egész családdal!!!!! és folyamatosan infókat kért,hogy mi,mennyi,hol,merre,meddig? Mert ők itt új életet kezdenének. Na ez sem volt a legjobb bemutatkozás.

De nem szeretnék kritizálni senkit,csak jelzem hogy nagyon nehéz úgy találni babysittert,hogy nem egy ismerősöd ajánlja. Persze ha az ismerősöd ajánlja akkor is benézheted.............erre én vagyok az élő példa! :-D Volt olyan akinek én nem váltam be,ill. én hagytam ott 2és fél nap után.:-D Ezt a következő bejegyzésben elmesélem.................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése