2011. január 22., szombat

Még 37 nap..............

Ha minden igaz,még 37 nap van az indulásig. Azért csináltam ezt a blogot,hogy a család és a barátok ne maradjanak le semmi érdekesről,és kevésbé érdekfeszítő dolgokról :-D, ami velem történik Angliában,ebben a kb. 1évben. Mint tudjátok,ez most egy újrakezdés............vagy folytatás? :-) Aki nem ismer,annak elmesélném röviden,hogy már több mint 4éve sitterkedem egy családnál(magyar),ahol Hanka volt az első kislány(5éves),és azóta megszülettek az ikrek,Sári és Lili(1évesek). nagyon kalandos 4év volt ez,és nagyon összenőttünk mindannyian. A család kiköltözött Angliába,mert apukát tul.képp. előléptették,és én is mentem velük. Tavaly aug.-ban hazajöttem "végleg" :-D,na a végleg eddig tartott................ Hosszú lenne mi minden történt addig,pláne mert az alatt az idő alatt is sokat voltunk itthon. A lényeg,hogy iszonyatosan hiányoznak(én is nekik :-) ),és itthon nemis boldogulok. Mikor kiderült,hogy a hazaköltözésen gondolkoznak,akkor azt mondtam hogy addig visszamegyek szívesen,csak jöjjünk haza egyszer. :-D a tervek szerint jó lenne az idei karácsonyt itthon tölteni,de Dorka és Breki(anyuka) tervez , isten és a bürokrácia végez :-D (ezt később kifejtem)............Szóval Welcome a blogomon!!!! :-) Az igaz story február 27.-étől veszi kezdetét..............:-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése