2011. február 24., csütörtök

Már csak 3 nap............




Illetve már csak kettő, mert vasárnap már indulunk délelőtt. :) A csajok nagyon jól bírják a gyűrődést, sokan jönnek megcsodálni a három csajszit. Édesek,viccesek,imádnivalóak!!! :) Zajlik rendesen az élet,az tuti. De már várom hogy kimenjünk,mert azért itthon sokminden macerásabb,pl. folyamatosan kergetni kell a Sárit és a Lencsét,míg otthon a saját kis szobájukban nagyszerűen elvannak, van egy rács az ajtójuknál,így nincs szökésveszély. Na meg nyugisabb lesz,persze azét itthon is jó. :) ;-) Voltunk az Évivel a régi lakásban,ami kivan adva. Egy építésszel találkoztunk,hogy az átalakításról beszéljünk. Én tudtam,hogy az Évi mit tervezett a lakással,de azért ott élesben rendesen ledöbbentem. :D Mondtam is neki,hogy bakker bontsuk le a házat és kezdjük nulláról. :D Nagyon kíváncsi vagyok,hogy Péter az építész milyen terveket készít?! Hanka holnap megy a nevelési tanácsadóba anyujával,mert a sulibeiratáshoz kell tőlük is papír,mivel nem járt normálisan magyar oviba. Én holnap még velük vagyok,de du. lelépek,és utána már csak a reptéren találkozunk. Lesz még mit elintéznem indulásig,szóval jól jön az a kb. másfél nap! :) Az egyik legnagyobb problémám a csomagolás, na az nagyon nem Mary Poppinsos. :D Az ő szütyőjében elfér egy kajak,egy kis polski és egy  bébielefeánt együtt,de sajna ez az én bőröndjeimről nem mondható el. Persze ahogy én pakolok................,valaki megemeli a a nagy bőröndöt,és simán benyelné,hogy egy kajak és egy elefánt van benne. :D Szóval már lengedezik a keleti szél.............:) ,lassan elrepülök...........de most nem esernyővel,pusztán azért mert segítenem kell a kicsiknél hazafelé,különben egyértelmű hogy esernyős utazás lenne. :D Majd jelzem,ha sikerült felfelé csúsznom a lépcsőkorláton. :D Nem maradtok le semmiről!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése