2011. február 28., hétfő

Ide nekem azt az esernyőt!!!!!!!!

Itt most nem a gagyi időre gondolok(bár amiatt is jól jönne),hanem Mary Poppins esernyőjére!!! Klasszisokkal egyszerűbb lett volna egy esernyővel lezavarni az utazást,mint a British -sel. Úgy indult az egész,hogy a reptéren min. 30-40 percet álltunk a chek-ines pultnál,mert az útlevelekkel szórakoztak. Már nem emlékszem pontosan,de valami olyan gond volt,hogy az ikrek jegyeit duplikálták,és akkor az úgy nézett volna ki,hogy van velünk 5gyerek 3helyett,de abból kettő már becsekkolt nélkülünk!!!!!!!! :D :D És mivel 2gyerekünk már önhatalmulag, nélkülünk  becsekkolt,de maradt még három,abból egynek tudtak beszállókártyát adni,de a másik kettőnek már nem! :D Értitek??? :D :D Én már nem. :) Na mindegy,ment az őrület hogy ezt hogy oldják meg,miközben elkezdtek minket átterelni a terminál másik végére,mert egy elhagyott poggyászt fognak felrobbantani(vagy nem), ezért mire végre bemehettünk volna a tranzitba,addigra lezárták és nem mehettünk be. Lezajlott a csomagos sztori,közben Nyanyi (Hanka mamája) megmutatta,hogy szerinte melyik pasi lehet a terrorista ,aki "elhagyta" a csomagját :D ,gondolom nem kell mondanom,hogy ő is Londonba jött,kb. 2sorral előttünk ült. :D Én már kínomban röhögtem,Évi örjöngött :),de egyszercsak végre feljutottunk a gépre. ja,de még előtte átvizsgálták a Sárit és engem. Ugyanis :)  befelé a tranzitban mikor jött a kézipoggyászos rész ,akkor Hankának meg nekem lekellett vennünk a csizmánkat(na ezt úúúúútálom), a szokásos laptop táska szétszedés,majd a törpéket külön átvinni a kapun.....stb. Na de mi Sárival becsipogtunk, a nő rögtön tudta ,hogy a karkötőm,de neki akkoris muszáj lenyomni egy ellenőrző tapert. Sárit egy székre ültette,és a pittyegővel átnézte,utána engem kézzel, bazi aprólékosan végig taperolt( sokszor vizsgáltak már így sajna,de ennyire durván még nem)aranyos volt a nő,nem az volt a baj,hanem hogy miért nem elég a pittyegővel végigmenni? :-O SZóval tetőtől talpig ment a taper,de még a gatyám derekába is benyúlt, ellenőrizte hogy merevítős-e a melltartóm!(ez komoly) :D  Mit szépítsük full kínos volt,hogy terpeszben állva ,kinyújtott kezekkel ácsorogva(ja és mezitláb) fogdosnak, és hogy még égőbb legyen Hanka hangosan benyögi : "Dóri élvezed?" :D :D :D Na volt ott röhögés! :D 
Na az olvasottak alapján gondolom megértitek,hogy esernyővel szeretnék utazni mostantól! :) A Poppins-os szütyőbe becuccoljuk a 3gyereket,mi felnőttek megkapaszkodunk az esernyőbe,oszt ágyesz bugyesz.
 Tegnap du. háromnegyed 5-re értünk haza a reptérről(itteni idő szerint), a törpék rendesen kivoltak ütve,de mi is. Ezért nem írtam semmit tegnap a blogba. Tul.képpen valami fél 9-9 h körül már aludtam. :)
Ma kipakoltunk a bőröndökből,Hanka suliba ment,tettünk - vettünk....stb. Most is baromi kómás vagyok,szóval asszem inkább alszom,majd holnap mesélek! Jelzem azt nemtom miben fáradok el,mert nem kapálok egész nap.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése