2011. február 18., péntek

Még 10nap............

Holnap érkeznek a csajok!!! :) Jó sűrű hét következik utána,majd vasárnap indulás vissza. Ez a 2kép amit kiraktam, 2010 májusában készült,amikor már az ikrekkel mentünk vissza Angliába. Gondolom már írtam,hogy ők itthon születtek. Megvártuk hogy kicsit felerősödjenek,és visszatértünk. A londoni reptéren készítettük a képeket,békésen megetettük őket,míg a taxis nyitott ajtókkal várt minket . :D  Most az Évi egyedül jön a 3csajjal,ami szép feladat lesz,mivel tolhatja a babakocsit,ott vannak a csomagok,na meg Hanka :D, utána a gépen még izgisebb lesz....... De lényeg hogy du. 5-kor várni fogjuk őket nagyon a reptéren! :)  Ma vagyok Cinkával utóljára. Tegnap velünk volt az új babysitter, Niki. Nagyon aranyos csajszi,szóval nem lesz gond szerintem. Jókat dumáltam vele,tul.képpen min. 4órát voltunk együtt. Közben Cinka nagymamája felhívott 100x,hogy még miket mondjak meg a Nikinek. :D Én szorgosan informáltam a csajszit a legnagyobb blődliségekről is. :D Fogd meg a kezét az úton, ne kérdezd eszik-e,csak rakd elé,ne harapd meg ha mérges vagy rá :D, mosson kezet, húzza le a wc-ét, fújja ki az orrát, ne egye a tuja termését.......:D :D Csak forgattam a szememet,és hajtogattam hogy jó,jó,jó,jóóóóóóóóóóóó. Éva mama nagyon aranyos különben,soha nem bántanám meg,de igazából egy kicsit sok. :) Cinka tegnap azért csinált fura dolgokat,de nem lesz különben gond. Barátkozó nagyon,emiatt nem félek. :)
Na most hívott az Évi, és kiderült hogy mivel most nem a Malévvel jönnek,hanem British-sel,ezért a babakocsit nem adják oda a gépnél(úgy pedig egyszerűbb),ezért ha megérkeztek akkor kérhet segítséget. Min. 2ember kell neki,egy aki segít egy gyereket vinni,egy a motyókat tolni, egyet meg ő visz+ Hanka. :D Nem egyszerű! Lényeg hogy holnap JÖNNEK!!!!! :D

1 megjegyzés:

  1. Minden elismerésem az anyukának! Biztos nagyon boldog perceket fogtok átélni a babákkal és a nagy lánnyal.

    VálaszTörlés