2011. február 11., péntek

Még 17nap...........ha még megérem :D

Na igen, még 17nap az indulásig, és egy hét addig míg a csajok hazajönnek..............és kb. pár óra,és fejbelövöm magam. :) Egy hete picit fájt a mandulám,kiderült hogy baromi ronda. De  nem téma, mert elkezdtem fújkálni a Bioparox sprayt, és a mandulám nem fájt már. Majd jött a kb. 38órán át tartó fejfájás,utána a láz. Képzeljétek volt fél órám mikor semmi bajom nem volt! :D Tegnap délután újra lázas lettem,amit reggel fél 5-ig nem tudtam lehúzni . Ebből kifolyólag fáradt vagyok és álmos, és lightosan szuicid pillanataimat élem . :-D ja,és du. még megyek dolgozni,ami azért is szuper mert a lázból adodó genyóságomat kiélhetem, az összes iskolás gyereket megpuszilgatom,akik rámcsulázták a bacit.  :D heheheheeeeee.............bocsikaaaaaaaaa,mondom hogy nagyon kész vagyok! :) Nem látok a takonytól,ég a  szemem, fáj a fejem, ráz a hideg, tele van a papucsom...............grrrrrrrrrrrr. Ja és éppen ezért nem megyünk vidékre sem holnap,ugyanis 4-ből 3-an betegek vagyunk. Illetve Sasa és én totál K.O. , Réka alakulóban, Pityuka még nem mondta hogy gáz lenne nála.  Na ennyit a nyavajgásomról, igyekszem összevakarni magam,mert ha jönnek a csajok nem lesz idő haldokolni. :)Ha túléltem a baciharcot,majd írok normálisan,de így neeeeeeeeeeem megy. :(

2 megjegyzés:

  1. Dóri: jobbulást! Itt kint is csomóan betegek, én meg vettem fertőtlenítő spray-t, lassan már a maszkon is gondolkodom. A gyerekek meg ilyenk kis tet.vek, hogy átragasztják másra a bacikat :) Aki meg velük és köztük dolgozik, örüljön tényleg, hogy megússza.
    Kitartást és sok pihit neked!

    VálaszTörlés
  2. hat en is hasonlokrol tudok beszamolni: tulajdonkeppen masfel hete nem tudok kimaszni a devlabol, fejfajas, torokfajas, minden-fajas, kotohartyagyulladas stb stb stb. Eddig a gyerekek legalabb megusztak, de szombaton SariLili kapott jo nagy adag influenza oltast, es ebbol kifolyolag vagy a fogzas miatt vagy istentudjamiert most jo betegek es uvoltenek, de minimum nyavognak egesz nap. Es hogy tetezzek a dolgot, nem is alszanak. Hanka egyelore meguszta. Remek. En is szuicid.

    VálaszTörlés