2011. február 3., csütörtök

Útlevél -2.rész

Tegnap eszembe jutott, hogy nem telefonáltam az útlevelem ügyében. Hívom a számot,erre az ismerős hang közli,hogy megpróbálja kapcsolni az okmányirodát,bár már csak 4percük  van,és utána jön a hirtelen halál- az éhhalál. Oksa, várok..........pipipiííííííííí. Bácsi újra feljajjdul,hogy :" jajajajajjj,még ilyet, ez szabálytalan,felháborító,de már elmentek ebédelni,pedig még 4 perc volt délig." :-D Azért sikerült feldolgoznom ezt a hatalmas arculcsapást,hogy volt pofájuk 4perccel hamarabb ebédelni. A bácsi úgy gondolta,hogy majd hívjak inkább később egy másik számot,úgy könnyebb lesz. 4x elmondta,hogy 550-270, még én is újra megkérdeztem 2x ,550-270? persze,persze. Na később Dóri számot bepötyög,és elkezdtem hadarni,hogy : "Jó napot kívánok S. Dóra vagyok,és az útlevelem ügyében telefonálok,hogy kész van-e már?" A vonal túloldalán a nő kedvesen közli,hogy ő szívesen segítene,de sajnos nem tud,viszont az okmányirodában lehet hogy tudnak segíteni,ugyanis ez egy magánlakás. :-D Na hurrrrá, nehogymá' valami flottul menjen! :-D utána kipróbáltam az 555-270-et,és nyertem! :)  Viszont valami gyanús,valaki bemószerolt az önkorminál? :-D Túl kedvesek voltak az okm.irodában,mondtam hogy 2perc múlva ott leszek,muszáj majd órákig ott állni? Óóóóó dehogyis majd valahogy bevarázsolnak,hogy emiatt ne álljak ott egész nap. És tényleg így volt. :-O . Figyelték mikor jövök,a sorszámomat belőtték 20 másik ember előtt,és egyszerre ketten is foglalkoztak velem,kedvesek és segítőkészek voltak. :-) Besz*ráááááááááás! Legalább ezen is túl vagyok!!!

1 megjegyzés: