2011. február 2., szerda

Még 26nap......

Most rövid leszek. :) Hankával tegnap skype-oltunk, és alig várja már,hogy végre Magyarhonba érkezzenek. :) Rögtön mondta,hogy nálam fog aludni.......100évig :D Édes bogár még nem tudja ,hogy visszamegyek velük. Azért az jó érzés,hogy most nem zokogásos vége lesz a látogatásnak,hanem virágos jókedvében lesz. :D Nem láttam december közepe óta,és már most is annyit nőtt!!!!! Gabi,Hanek apuja önkétes "diéta számüzetésbe" vonult. :D le a kalappal,ahogy Évi meséli keményen nyomja a futást,meg a diétát. Na tegnap úgy tűnt,hogy annyira már nem lelkes,mert Hankával azon röhögtünk,hogy a háttérből csak azt hallottuk,hogy ....." bammeg Breki, Breki bammeg.......de Breki bammeg" :-D A hütő előtt állt,és minden light,ahogy Hanka mondta. Anno mikor kimentünk,akkor futni akartunk mindhárman,na abból az lett,hogy Gabi és én csak kizárólag "véraláfutottunk",Évi futott vagy 3x. :) Azóta Évi már jár néha tornázni,most a Gabi is belejött,lehet hogy akkor én meg bicajozni fogok,az még megy nekem. :) A környék szép,bicajozni királyul lehet arra,mi baj lehet? Még a végén teszek valamit az egészségem érdekében. :D Bár erről az unokanővérem jutott eszembe :D (hahaha Maca,erre emlékszel?), hogy még évekkel ezelőtt úgy tornázott egy DVD-re,hogy közben cigizett is. :D Ez olyan Peggy Bundy stílus. :D

1 megjegyzés:

  1. Dojikam ! "Evi nem neha tornazik", hanem rendszeresen ! kivetelt csak az az eset kepez, amikor halalomon vagyok vagy nincs nanny - mondjuk ez utobbi ket ok ujabban eleg gyakran elofordul :) hihihihiiii.

    VálaszTörlés