2011. február 20., vasárnap

Megjöttek a csajok!


Tegnap du. megjöttek a lányok. :) 17: 10h-kor szállt le a gép,ők kb. 3/4  6-6h óra körül kerültek elő,egy halom cuccal. :D Egy reptéri dolgozó tolta a fullra púpozott kocsit, Évi az ikreket a babakocsiban, Hanka meg húzta a kis bőröndjét. :) Nagy volt az öröm az tuti. Sári és Lili enyhén szétcsúszva ücsörögtek a babakocsiban. :) Sárikám már nyújtotta  a kezét ,hogy vegyem ki. Édes bogár.:) Évi és a két törpe ment a taxis Tibivel(ő a taxis haver,aki jön ha szólunk) és a csomagokkal, Nagymama(Nyanyi) és a Dédimama(Giga) is másik kocsival, Hanka meg jött velem (vittünk egy kiságyat,meg az egy heti élelmet és pelenkát a kicsiknek). Hankát alig tudtam bepréselni a régi ülésébe, tul.képpen röhögőgörcsbe fulladt az egész,mert majdnem lepattant róla az öv. :D Mikor megérkeztünk a mamához, a Lili egy etetőszékben ült a nappaliban, Sári meg a babahordozóban, és punnyadtan nézelődtek. Elkezdtük az ágyakat összerakni,hááááát jobb lett volna ha nem nyúlok hozzá :D :D,rögtön elszúrtam,de a Nyanyi és Évi megoldották. Közben ahogy rohangáltunk,szólt a Giga hogy a Lencse(Lili) folyamatosan vigyorog rám,ha nem nézek oda akkoris. Utána észrevettem,hogy tul.képpen utánam szólt a törpi,figyeljek már rá!!!! :D Odamentem és odaadtam neki a nyunyórongyát ami leesett,és azon meg szakadt a röhögéstől :D, Sári is elkezdett röhögni,pedig semmit nem látott,csak nem akart kimaradni semmiből. :D Hanka közben a Gigával rajzolt. :) Utána nekiálltam fürdetni,először Lencsebubut, utána Sáritapsit, csórikáim azt már picit nehezen viselték,fáradtak voltak. De szépen ettek,és utána szépen elaludtak.Míg fürdettem, az Évi pakolt,meg a légzésfigyelőket beszerelte az ágyba,mikor minden elvolt pakolva ,az Évivel elmentünk a MoM-ba dumálni. Pizzáztunk, beszélgettünk...........jó volt. Sokkal nyugodtabbnak érzem már magam,és örülök hogy itt vannak. :) Ja, na meg ami királyság,hogy most kimegyünk 27.-én,de kb. rá 6 hétre jövünk haza,akkor 2hétig maradunk. Utána Júniusban is jövünk,asszem 1hétre..............ééééés valószínűleg nyáron sűrűn jövünk, ha sikerül. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése